marți, 10 iulie 2007

DEDICATIE

- iti multumesc ca ne-am intalnit,iti multumesc ca mi-ai raspuns la salut, iti multumesc ca m-ai ignorat , iti multumesc ca m-ai subestiimat
iti multumesc ca mi-ai zambit
iti multumesc ca ai ras la glumele mele
iti multumesc ca nu mi-ai pus intrebari cand nu era cazul
iti multumesc ca m-ai sprijinit cand eram deprimat
iti multumesc ca mi-ai vorbit cand ma plictiseam
iti multumesc ca ai tacut cand nu vroiam sa te aud
iti multumesc ca m-ai acceptat asa cum sunt,ca m-ai lasat sa te iubesc ..iti multumesc ca m-ai iubit
iti multumesc pentru fiecare clipa impreuna
iti multumesc pentru fiecare sarut
iti multumesc ca m-ai facut fericit
iti multumesc ca mi-ai facut rau...si m-ai invatat asa sa sufar
iti multumesc ca m-ai indepartat de ce mi-era drag...asa am invatat sa apreciez ce am
iti multumesc ca nu ai fost egoista-ca mi-ai lasat mie placerea asta
iti multumesc ca mi-ai aratat toate formele tale
iti multumesc ca m-ai ajutat sa te inteleg
iti multumesc pentru fiecare telefon, fiecare mesaj, fiecare alint
iti multumesc pentru fiecare mangaiere
iti multumesc pentru tot ce a fost si..
pentru tot ce am uitat sa insir aici in speranta ca intr-o zi imi vei spune tu.
iti multumesc ca existi
....Tie

Niciun comentariu: